piątek, 9 kwietnia 2010

Wioleta

Jak już obiecałam pierwsze imię, którego znaczenie tu zamieszczę to moje imię czyli Wioleta :)

Wioletta- ceni sobie dobry gust, lubi dobrze wyglądać i kupować drogie rzeczy. Jest osobą ambitną, nie lubi zostawać w tyle za innymi. Kiedy coś postanowi, stara się osiągnąć cel, nawet za cenę poświęcenia czegoś innego. Ma swoją dumę i czasem potrafi traktować innych ludzi z góry, przez co niektórzy uważają ją za zadufaną w sobie. Jednak jest to kobieta bardzo towarzyska, choć skryta w sobie. Nie lubi chwalić się swoimi osiągnięciami, ale cieszy się, gdy ktoś zauważy jej starania. W miłości jest ostrożna - nie chce się sparzyć i cierpieć. Pierwsze tygodnie znajomości traktuje niezbyt poważnie, angażuje się dopiero, gdy jest pewna swoich uczuć. Potrafi wiele osiągnąć w życiu. To kobieta ambitna i nowoczesna. Ceni sobie wygodę i luksus, lubi modnie wyglądać. W sytuacjach stresujących reaguje bardzo gwałtownie. Ukojenie i spokój przynosi jej obcowanie z naturą. Dowcipna, wesoła a dzięki swemu optymizmowi łatwo nawiązuje kontakty z otoczeniem. Potrafi być też impulsywna i zawsze szczerze mówi co myśli, co często przysparza jej kłopotów. W życiu drażnią ja wszelkie ograniczenia, nie znosi bezczynności, nudy i szarości dnia codziennego.

No cóż definicja jest całkiem długa, ale nie zamierzam pozostawić jej bez komentarza. Każdy kto zna mnie czy jakąkolwiek inną Wioletę może stwierdzić czy imię kryje pewną prawdę o człowieku. Być może tak. Dlatego najpierw zaczęłam pisać o własnym, by móc się nad tym zastanowić :) Gdyby zapytać kogoś z moich znajomych definicja mogła by brzmieć w moim przypadku: osoba obdarzona tym imieniem jest uparta, wredna i wygadana :) Poważnie jednak w powyższej definicji widzę cechy przypisane dla mojego imienia w samej sobie, bo faktycznie zdarza mi się niestety przesadzić z zakupami i faktycznie jestem impulsywna. Prawdą jest również to, że jestem osobą wesołą. No ale znalazłoby się też kilka cech, które do mnie nie pasują :)
W kolejnych wpisach postaram się zamieścić jak najwięcej ciekawych opisów, abyście znaleźli coś dla siebie:) Pozdrawiam wszystkie moje imienniczki, które odwiedziły mojego bloga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz